Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Monday, July 18, 2011

Minggu lepas Minggu Busy

beberapa hari yang lepas aku mengalami penyakit M untuk berblog..pelbagai perkara berlaku menjadikan aku busy, penat serta mood utk menaip entri ke laut..

ape yg aku buat minggu lepas ialah :
  1. senin CUTI. kete seh rosak di ipoh dan tak siap..balik putrajaya nek bus
  2. selasa : kemas bilik bos, update data dia sebelum pencen
  3. rabu : final touch utk nota serah tugas serta majlis persaraan bos
  4. khamis : bz dengan majlis bos. tak balik jenguk shifaa. kuat tak kuat, bz tak bz..mlm kaki aku lenguh
  5. jumaat : hujan pagi. shifaa asek ngamok2 jer. xjadi anta shifaa p umah nenek nek moto sbb ujan. suh nek dtg amek (susahnye tade kete) tapi sbb dh lambat, pomen kete dh call..aku decide CUTI. kul 12 thari nek bus turun kt kampar.pa'kan la bos aku dh pencen..lau tak mane dpt cuti..huhu..setel amek kete pahtu g makan laksa sedap kt ipoh, terus lik kampar.
  6. sabtu : kenduri kt tapah. agak bz jugak tapi lega sikit sbb shifaa ade ramai bibik yg jaga. abeh kenduri mandi sungai (aku tak mandi. en.suami ngn shifaa jer), acara makan durian (aku tengok jer) mlm tu gak lik putrajaya
  7. ahad : pagi2 en. abah dh call utk lik pinggiran...waaaa..pntnye..lik jugak dlm thari. kul 8.30mlm lik semula umah p15. tidokan shifaa baru lah leh wat power pumping.
banyakkan perkara aku minggu lepas. masa utk diri aku sendiri pun takde..nak2 shifaa skg pepagi dh pandai mengamok bile bangun tido..itu yg aku tak larat tue..hurm..

kene bully ngan kakak umai tampal sticker kt pipi

baru bangun tido

b4 gerak ke perak

secara official nya..aku dh duk P15 sebab abang2 syg aku dh lik pinggiran..huhu..riuh la umah nenek tue..huhu..

1 comment:

Abang Stalker said...

uish..bz woman ni. :) super mama.wahahaha ;))

kesian shifa kne buli.hahaha..comel plk tdo bertampal sticker. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...