Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Thursday, June 9, 2011

Shifaa Jenjalan ke Penang ngn Tok n Nek..

ari nie..aku tade mood..tapi aku rase ade la nak dekat 4 ke 5 entri aku taip..meluah perasaan same dgn mengupdate blog...

ari nie pagi2 jarum panjang lum pun cecah kul doblas jarum pendek nak cecah ke no 6,...adik aku dh kejutkan bitau suh siap2kan shifaa sebab tok ngan nek die nak bawak g penang... waa.....trully..aku tak penah bpisah ngan dak tecik tue lelame cam skg nie tau..;(..selalu kalo bz pun aku tetap curi masa balik thari tok nyusukan die even kt opis tunggang terbalik bz..byk kije...

shifaa ngan auntie eima loy...
every hour aku suh adik aku update status (sms ler..kalo kt fb..mental lak die..hohhooho)..dh smpi mane? dh makan ker? dh mandi ker? (pagi tadi tukar pampers, tukar baju, cuci muka jer..tak mandi..heee..shejuk plak )...die nages ker?..dh susu ker?cukup tak susu yg nek bawakkan tue?semuanya aku risau..risau smpi mlm kang..cukup ke tak susu yg dibawakkan tue..haiiii!!! runsing nyer aku rinie..


windu kt awak la syg.. ;(

selalu tengahari aku lik umah nyusukan shifaa..rini lik umah p15..ingat2 nak kemas ape yg patut..en.suami plak amek lambat..alang2 dh ke p15 tue..wat la report kate nak betoikn pintu same ngan suh pasang paip kt luar rumah tue..smpi2 je umah..lapor plak..mam megi laksa...tapi mmg la..megi tue tak mencukupi bagi aku yg menyusu badan nie...selera tetap nak nasi..hohoho..dh makan...aku bantai tido kt bilik atas...en.suami plak bantai bongkang kt ruang tamu..tido gak..saje2 je nak lelap mate..aleh2 tengok..2.45ptg..peh!!!!! dh lewat beb...aaaaa....sib bos meeting kul 2..tapi ade plak guest nak jumpe..sib akunyer secretary pandai membongak...ampun ye kak..hohho..saya tertido..hohohoho...

gambar pun jadi la...terubat 1% windu kt awak
 mase entri ditaip nie..shifaa lum lik putrajaya lagi..seh lagi kt penang..katenye nek feri..suka latue...angin kene muka..pahtue wat muka ngantok2...hohoho..
wah..wah..ceria jer anak ibu nieh...
 shifaa lau bab berjalan..mmg manjang ceria jer..hohoho..seronok je..sanggup tahan mata..tapi bile naik kete je..zupppp!!!!...ZZZZzzzzzzzzzz,,haahahaha...

ibu windu kt awak idung to'et tue..
 adik kate shifaa nak mainan..mane ade jualan mainan kt hway tue...bagi die men plastik tecik..takut die bosan karang dlm kete nages..karang baru cari mainan tok die...tapi mak kate ..die elok je tapi jgn nampak ibu..otomatik..dari ngah gelak2 terus nages..sebab NGADE-NGADE...heheheh....

windunye sgt kt awak nieh....
cepat-cepat balik ye sayang...windoo kt awak..selagi tak smpi putrajaya..selagi tue wisau sgt ati nieh...jgn nyusahkan tok n nek ye syg....

Lot of Love,
Ibu shifaa

2 comments:

Mak Izz said...

wah kicik2 lg shifaa dh jln2 penang ye. bila la untie adha ni nk smpi penang? nenek shifaa xnak bawak ke? hehe.. guro je. mmg sedih kan berpisah dgn anak? akak 1st time pisah dgn izz ms izz dh setahun. tu pon sob..sob.. jgk (menangis di malam hari) haha...

emma said...

itu ler pasai kak..pas lik dari penang pepagi buta tue..malam pulak lik johor..haiyak..!!

lik kg je mengamok2..tak puas tido...pening2..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...