Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Saturday, March 12, 2011

Shifaa 1 n 1/2 hour afta Newborn (11.11.10)

En. suami baru je upload piccas dari hp die ke notebook..aku saje nengok2..pahtue tetibe tnampak piccas shifaa yang baru 1jam stgh dilahirkan...mmg tak banyak gambar mase die newborn..tapi ia sangat berharga... (~,~)

pada 12.11.2010 jam 1.07pagi
 amek pic nie mase tengah kene sorong naik wilchair nak masuk ward..maseh sembab2 muka die..mate pun seh bengkak agieh...(windunye time nieh..)

12.11.10 jam 5.36 pagi
 Piccas nie diambil selepas shifaa menyusu..aku peluk erat..tak bagi letak dlm katil baby..biar dia tido disisi aku..sepanjang malam tue aku tak tido..sebab tak caye aku dh bersalin..hahahaha...tapi nak menunggu ke pagi tue mmg la lame..sebab aku ase tak selesa..pasai darah nifas dah membasahi kain aku...pahtue lapar pulak tue...pagi sebelum masuk wad..aku mintak air milo kt nurse tue 2kali..nampak sangat aku kehausan dan kelaparan..huhuhu

12.11.10 jam 9.30 pagi
 Pagi nie en. suami datang tapi tak boleh masuk..aku dh la lapar plus kebuluq..upenye Hospital Kajang nie tak bagi suami datang waktu pagi even wife baru bersalin...en. suami kate nak tengok shifaa.amek piccas nie dan sent mms..lebor dh upe die..sembab pun dh kurang...tapi suara die mmg  boleh tahan..1 ward gegar..huhu..

 Windunye saat nieh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...