Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, September 19, 2012

Persediaan...

Esok aku akan ke klinik untuk pemeriksaan gigi serta nak cabut mane yg patut...selain itu nak juga buat pemeriksaan IUCD..dh lame tak buat pemeriksaan tersebut..

sebagai langkah persediaan untuk mengandung lagi..aku perlu menekan2kan aspek2 kt ats nie..sebab waktu preggy shifaa..aku tak sakit ape..cume penangan gigi berlubang (gigi geraham)..aku menderita berminggu2..nak cabut takleh..baik la..sebelum preggy aku cabut dahulu...tak mo aku peristiwa lame berulang kembali..terpakse aku kejutkan en.suami bgn kul 3-4pagi cari ubat gigi kt kedai2..tah mane kedai yg bukak waktu tue pun aku tak tau la..janji derita xberpanjangan,,,

lame dh jugak aku wat pemeriksaan berkala iucd..selalu cek sendiri jer..wat la sekali ujian pap smear... ianya jugak sebagai berjaga-jaga bagi seseorg wanita yg sudah berkahwin dan juga beranak..

fuhh...tapi memalam nieh..aku rase cam nak demam jer..tak tau la nape..pening2 pale..loya2 pun ade gak..takkan tekanan darah rendah..sakit pinggang pun yer..selera makan pun takde..letih dan mengah jer aku 1-2 hari nie..tak tau la nape..dh cakap dgn dak opis..esok nak ke kinik..harap segalanya berjalan lancar..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...