Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, September 19, 2012

Kalo terpandang, pasti teringat....

aku pasti waktu kecik2 kita semua ade makanan kegemaran..dan ianya dpt dizahirkan bile mak ngan abah bagi duit belanja lebih cikit..maka dpt la beli junk food yg digemari..atau kdg2 simpan wit banje 2-3hari hanya sekadar nak makan sengkuang kacang atau satay ikan..hihihi..
dulu aku bersekolah di SK Peserai, batu pahat..tapi stgh tahun..tak byk kenangan dikumpul dn terus berpindah ikut famili di kl..maka bermulalah perjalanan hidup aku di sitoo sehingga berumur 15 tahun..bersekolah di SK Jalan Peel, KL...diapiti dgn sekolah SK n SMK convent jln peel dan juga Sek Pendidikan Khas Jln Peel..memandangkan kawasan situ banyak sekolah..maka banyak la gerai2 'haram' menjual junk food n etc...haram-haram pun..budak2 bukan kira..janji dpt makan sudah la..
satay ikan
smpi skg, kalo jumpe kt pasar presint 2, aku mesti beli..huhuhu..
sengkuang kacang
ini sgt marvelous yer..mmg sedap...
eskem malaysia
mcm2 flav ade..ape pun..sgt sedap..especially aiskrim asam boi..hihihi..
gula2 asam boi
manis-masam-masin..fuhHH!!!!!
gula-gula udang
rase cam kacang tumbuk..tapi sedap..
gula rabbit
sedap nieh..likat2..white rabbit..sedap sgt..
milk choc
rase2 susu...:)
gula nano
rasa masam-masam manis
gula2 asam keping
skg asam nie dorg buat kek lapis sarawak..memg mengancam rasenye..fuhhh!!!!
sweet ring
ade memcam kaler..ade jugak kaler rainbow..tapi tak jumpe plak pic tue..
sagon
kalo makan nie jgn ngengade nak cakap2...karang bersembur...
asam boi dgn limau
skg kalo suh makan cam nie..simpang malaikat 44 aku takmo..ngilu toi...masam!!!!
.
ade byk lagi..tapi ini je yg aku teringat..kalo tengok2 makanan2 nie..tingat plak zaman2 persekolahan rendah dahulu..sonok sgt..hihihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...