Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Tuesday, August 16, 2011

Rezeki dan Apam Polka Dot Saya

Ahamdulilah...

lately rezeki datang mencurah-curah.....syukur sgt...

seperti sedia maklum, org gomen baru je dpt bonus semalam..jadi...itu rezeki jugak..

Rezeki kije part time utk bln pose nie pun mencurah-curah jugak..

insyallah ade la wit raya utk shifaa..

lepas jugak utk jenjalan raya..

kalau saya jrg update tue..mean tempahan semakin bertimbun...

insyallah ade masa saya akan update...n_n..


kalau berkenan tengok apam polka dot yg comel nie..boleh la layari

insyallah saya cuba penuhi permintaan anda semua.

thanks pada mereka yg support saya..

p/s : baru jer berjinak2 nak buat blog niaga...insyallah dgn izin allah saya akan fokus pada kije part time saya..

1 comment:

Mimie Famee said...

keje part time ape .. cam best je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...