Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Friday, July 8, 2011

si High Heels

sementara menunggu Para Audit melawat site...aku mengodam gambor dari hp..

since aku preggy 3bln..tak pernah aku sentuh High Heels..routine hidup aku berjalan memijak tanah memakai sandal preggy yg berharga rm49.90 brand ape aku tak ingat...(dh simpan dlm kabinet kasut)...smpi aku bersalin, shifaa dh berumur 5bln seh lagi melenjan sandal tue..itu la yg paling lasak..selipar preggy aku pun dh haus tapak belakang menanggung beban 74kg mase ngandung dulu..itu pun pakai 3bln jer..

pernah jugak cuba utk memakai heels selepas bersalin..tapi malangnya..size kaki maseh dlm besar dan bengkak (errr...dh tembam..kaki pun folo la..)...kesudahnye aku memakai selipar jalan-jalan p sightseeing...p kije pun pakai selipar tue gak..rase dh 3bln aku pakai selipar tue kehulu kehilir..

jenis aku..selagi selipar tue tak jahanam...selagi tue la aku pakai..sbb aku bkn jenis membazir..dan...aku tade koleksi kasut pun..kasut aku tak heran sgt pun...kalo beli kasut mahai2 baik aku beli baju shifaa..lagi ade pekdahnye..hohoho..

alkisah sebab en.suami nak ajak gi ngedate...aku pun pusing kiri pusing kanan..takkan nak ngedate pakai selipar jepun nieh plak...cari2 dlm kete..aaaahaaa..jumpe plak heels nie..cite ngedate ngan en.suami kt Sini.

kerana ngedate aku sanggup pakai heels..
heels nie aku beli sebelum preggy..baru sempat pakai 3x pahtu aku preggy..mula tak selesa pakai heels...so..heels nie tersimpan rapi dlm kete aku selama setahun lebih...lame kan..sikit pun aku tak pandang heels nie sebab kalo aku pandang mesti aku sakit ati..kaki sakit bile pakai sebab dh montok sgt...

ibarat pertama kali ngedate ngan suami since dh de baby, aku spt seorg awek yg runsing tak tau nak pakai ape bile nak g dating..hahahaha...giler..dh kawen ape kesah..tapi aku kesah..hahaha..sebab nak rase best bdating pas kawen nieh..aku pun gosok la baju pagi tue wane orange...hahaha...nak kasi matching ler...baru sehati sejiwa...hihihiihi..


ok..smpi kt sini je entri..audit nak buat lawatan kt bilik aku plak..bubye....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...