Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Friday, July 8, 2011

Kekok dashboard baru Blogspot...

abaikan graf yer..tengok dashboard jer..hahaha...

actually aku agak kekok bile pagi2 waktu mengepam..tetiba bukak dashboard blog jadi camnieh...

aku ingat salah page kot aku bukak o page ade problem..tapi upe2nye blogspot sedang upgrade aplikasi nie...

aku jadi kekok pahtu tak jumpe button nak create entri..hahaha..sengal tol..bkn pe semuanye wane putih..tak nampak buttonnye..

bagusla nampak perubahan sikit..cume aku kekok sikit..

oh ye..tolong abaikan graf blog aku yg tak seberapa nieh..huhuhu..bkn pemes pun.. n_n..

blogspot..upgrade lagi kasi aplikasi nie mesra pengguna...

note : kekok..kekok..kotak draf entri takleh nak ubahsuai..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...