Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Friday, July 8, 2011

Minggu mem'Baking'...Kek Coklat Moist dan Apam POlka Dot

aku dh lame tak buat mem'baking' kek,kueh..since ade anak tecik nie la..hobi aku dh semakin suram..

tetiba di suatu hari ketika sedang bersantai...

en. suami : yang bile nak buat kek?
aku : kek ape? coklat ker?
en. suami : ye lar..lame dh awak tak buat kek...asek beli jer..
aku : errrkkk..oohhh....yee...ok...

so bile dh kate gitoo..anda kene la faham..yg en.suami mahu kek hasil tangan sendiri..die suka makan Kek Coklat Moist nieh...

tapi aku sgt tertarik ngan apam polka dot nieh...cam menarik jer..kije die pun mudah..tade la remeh sgt..nak cuba buat la..

kredit to k.ann
amek resepi k. ann apam polka dot...

step utk buat kat sini plak Cara membuat apam polka dot. step yg dia tunjuk bergambar..so cam nampak mudah dan senang..insyallah..

semoga aku berjaya membuatnye..hikhik...takut tgn keras..lame dh tak membaking nieh..

kalo berjaya..hahaha..insyallah aku bukak tempahan yer..hahahaha..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...