Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Tuesday, July 19, 2011

Deposit Kuarters

tadi petang aku menemani kak Nah p BPH amek kunci umah..die pun dapat gak setaman ngan aku cume lain lorong jer..aku pun amek kesempatan utk submit claim deposit kuarters p5. hampir2 terlupa plak pasai deposit tue..hahaha..rm300 maa...hihihi..pahtu aku anta claim utiliti..claim sebab ade rm19.95 kerajaan bayar semula..

aku dimaklumkan bahawa dokumen utk claim deposit semula itu lengkap dan dlm masa 14hari mereka akan bayar semula tau ada apa-apa kemusykilan mereka akan call..oooh..tade la lame..claim api ngan air pun masuk lebih kurang 2minggu pahtue...tapi dh selamat dh aku laburkan dlm payment pomen kete ritoo....

mase otw g BPH, kak nah leh plak ternampak bekas bos aku En. Sulaiman bin Wak kt lobi B3..ade event plak kt sitoo..aku suh kak nah cross jauh sikit..maleh la nak melintas dpn bos..kdg2 jumpe bos lame, jadi cam segan..pahtue doa bebanyak jangan la die tegor atau nampak...hahahah..boleh plak cam gitoo..sekang En. Sulaiman kontrak 2thn menjadi Setiausaha SPP. kalo die tak terima tawaran tue, kompem skg nie die dh jadi bos aku...tapi sebab die terima tawaran tue, maka aku dpt bos lain..tak kesah la..kije ngan sesape pun ok..

ok berbalik cite deposit tue tadi..t dh masuk, aku nak bayar lik wit pn. mak sbb pinjam sikit wt topup byr kete rosak ritoo..sib ler ada mak..huhuhu..tengs makk...i lap u...n_n..



1 comment:

Mr.Superman said...

mak jgk yg bg pnjm.. :)

ada kwn pun x sume hal bole tlg kita.lg2 hal duit.parents je yg bole. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...