Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Friday, June 17, 2011

Tips mendapatkan Buffered Earning (BE) dari Nuffnang

beberapa hari lepas ....aku ade bace entri dak anum berkaitan tips mendapatkan buffered Earning (BE) dari Nuffnang ....



aku pun bersemangat la sikit nak folo tips2 yg die bagi..tapi make sure korg ade akaun nuffnang dan buat perkara basic ( tampal 3 ads wajib yg deme bagi kt blog) ...antara tips nyer ialah :

  • rerajin la view akaun korg kt nuffnang..
  • dh rajin view, rajin2 la apdet ape-ape yg patut kt Manager Blog ke, blogger bio ker, Survey ke......
  • agak2 kompius dgn Nuffnang, korang boleh tanye soalan kt admin nuffnang tue..
  • pahtue rajin2 la wat entri berkaitan nuffnang pahtue buat backlink Nuffnang...(backlink tue maksudnye..copy url nuffnang pahtue letak kt pautan. t bile korg klik kt nuffnang tue terus link ke page Nuffnang)
tapi yg ini aku belum berkesempatan nak buat sebab selalu lik umah je, kene kelek si kenit tue...insyallah..kalo ade mase..aku cuba lakukannya.. n_n..
  • Maintainkan UV (unic visitor) at least 100 UV per day..maintainkan lebih kurang 2 bulan..Ada orang maybe lebih sekejap or lebih lama..ikut rezeki masing2.. caranye dgn kerap mengupdate entri
  • bagi new blogger (cam aku ler)...rajin2 la blogwalking or segment especially dari ben ashaari..sebab die rajin wat segment..kadang die rajin review blogger2 yg join segment die..
ini antara tips yg anum sharekan pade readers die..insyallah..if tade pape..aku cube..sbb aku dh de akaun nuffnang n basic sume dh buat..pahtue..aku biorkan je..sbb tak tau beno function die..skg dh tau..korg tengok la...rajin je aku hapdate entri berkaitan Nuffnang nie...thanks anum..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...