Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Monday, July 25, 2011

IDA : BLACK AND WHITE CONTEST

Nak Tag korg Kasi Meriah ini Contest :



kate ida :

"Nak follow blog aku ke tak, terpulang. Kalau nak tag rakan blogger lain, aku sangat hargai dan terima kasih diucapkan.

Tarikh tutup : 12 Ogos  2011, hari Jumaat 11.59pm. (sempena besday IMJ). Nanti aku listkan link peserta dan nanti kita leh wat blogwalking dan sama-sama tengok gambar mereka.. besh tak??.

hadiahnye...

Hadiah: ada tiga bijik hadiah aku nak bagi..

1. Forrero Rocher..(betul ke aku spelling nie...)

2. Incik Domo

3. Homemade chocolate.. "
ok..mudahkan...ape lagi join la...syarat2nye ade kt Contest Ida...
------------------------------------------------------
so penyertaan aku ialah :
my sweet little nephews..n_n..comelkan...

2 comments:

BoB said...

tag le aku...huhu...hahaha ;p

idafirdausi said...

alolo.. comelnye die.. !


thanks for join. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...