Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, June 1, 2011

missing my HP...;(

malam tadi having dinner with my parents n lil' sista...kt Steamboat Antarabangsa di seksyen 9, bangi...tapi takmo cite yg itoo..len kali cite..nak cite...aku kehilangan telefon..hurm...

Steamboat Antarabangsa di Seksyen 9, bangi

mane la aku letak tipon tue..ase last pas nak lik, aku pegang shifaa n tipon tue...pahtu suh my lil' sis pegang sebab nak dukung shifaa..die kate ade letak kt tempat duk belakang..die pun tak pasan..hurm..dh la byk no penting kt sitoo...adoi...

tipon abah bg nieh.. =_=..missing in action
agak-agak kt mane la yer...dh la tak lock sim ngan hp..pulak tue hp abih bateri lak tue.....hurm...no kai bill lak ...arap2 jumpe la balik..

tadi dh call owner kedai tue..t die kate akan check semula tapi kedai bukak kul 5...hurm..takpe la..pas kije t p kedai situ la tengok lik..lau2 ade..lame dh kai hp tue.ade lah dlm setahun lebih..sebab aku jenis cermat jage tipon..

arap2 ade la..

mood : sedih..hilang fokus...tfikir2 plak..lamenye nak tgu kul 5 nieh..

4 comments:

hanidatul shatira said...

maknanya kene beli ipad nih....hohohoho

emma said...

ala yang...tak kaye lagi la..hoho..nak pindah umah nie..waaa...syg nye tipon tue.. ;(

::Kak Sambal:: said...

salam perkenalan, rumah saya kat no.3, jln p15h3/3... rumah emma?

emma said...

salam perkenalan jua... ooo yeke.. no. 13 3/3..hihi..kita selorong la.. n_n....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...