Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Tuesday, June 28, 2011

tetiba aku tak minat kumpulan Jambu...

masa memula Maharaja Lawak (ML) bermula..aku tak penah miss pun rancangan tue..lagi2 kumpulan fav aku, Sepah, Jozan, Nabil (time tue best..skg dh out jugak) dan Jambu...everytime show dorg mesti aku tpacak kt dpn tv..yg group2 lain tue aku tak heran sgt..

makin lama rancangan tue berlangsung..kumpulan jambu mula hilang fokus dan paling aku geli bile si yus berlakon jadi bapuk..adoi..gelinyer...maleh nak ckp lebih..yg tengok pun..kompem meremang bulu roma..haha..lagi2 si AC kene peluk..kihkihkih...

dihujung2 rancangan ML, kumpulan jambu semakin ilang sengat..lagi2 bila final..lgsg tak best cam memula dorg start join ML..

selepas habis rancangan ML tue...aku tdengar satu kabar berita tak lagi2 hilang lgsg keminatan aku terhadap kumpulan jambu nieh...iaitu...





bab Scandal2 nieh..;(




bukan ker tokei nie dh kawen..anak pun berderet jugak???
source : borak-borak

ilang sudah sorg fan  ko jambu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...