Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Tuesday, June 28, 2011

Sharklee - supplement Untuk tambah Energy dan produce susu

semalam aku cuti sebab shifaa demam...dapat kaki je terus demam...demam terkejut..hihihhii..cian anak ibu..bersok..sek..sok..sek..cecema..

sebelum nie aku mencari suplement terbaik utk aku dan jugak persediaan utk bulan puasa..penat wooo since ada baby nie..tido malam mmg la tak penah cukup..lagi2 kalo si tecik tue dh pandai merajuk..waaaa...lg aku geram...lame gak aku survey mana yg terbaik utk diri aku dan yg pasti tidak akan memudaratkan shifaa sebab aku masih lagi fully breastfeed shifaa sehingga sekarang (masuk 8bln)..alhamdulilah..dan niat aku sehingga shifaa puas dan bila tiba waktunya, baru la wean-off (bercerai susu) dgn dia...

aku jadi berkira-kira nak cuba supplement adalah sebab aku tak mo aku makan effect pada shifaa..dulu penah makan jamu mak dara..tapi sian kt shifaa..dia cirit birit sebab panas sgt..tapi laaaa nie aku cam tak tahan jer bdn..kerap lesu, letih, penat..pagi dh bgn awal, nak mengepam lagi...kije kt opis cam tak cukup jam..smpi lupe waktu mengepam ngan makan..tau2 dh 6.30ptg..balik pulak...ngadap shifaa...bile dh umur2 shifaa skg nie..mula nak memanja..dh kije rumah tak siap2...kul 9.30mlm die tido baru la aku leh membasuh, ngemas (kalo aku tak join sekali tido la..ekekekek)...pahtu tido kul 12-1pg...karang belum kira shifaa bgn rengek2 tengah mlm nak nyusu...adalah dlm 2-3kali die bgn..so..routine hidup aku cam gitoo...belum lagi nak layan suami nak itu nak ini..(oitt korg jgn pikir lain ek..)...
aku kene fikirkan apa yg terbaik utk semua agar semuanya puas hati dan tak letih...aku mula survey pelbagai supplement..tapi dlm byk2 tue, aku kerap terbaca testimoni dari pengguna penghasilan susu selepas 3hari makan sharklee...

aku pun mula survey harga trial pack utk set breastfeeding..nak cuba trial pack dulu..takut tak sesuai..rugi plak..rata2 aku jumpe harga trial rm80 henget..(30t B complex, 30t Vita-lea, 30t Vita C, 90t alfalfa)...maseh dlm survey, aku pernah post masalah yg aku alami dan Ana telah pm aku trial pack dari beliau..aku tak bukak pun...sbb aku agak rega mesti rm80 cam tue la..tetibe minggu lepas aku decide nak try gak..sbb tetibe susu aku merundum...mayb 2nd time aku period since bersalin...gila2 merundum..agak stress gak la aku dibuatnyer..tapi aku usaha gak mencari penyelesaian...

dalam dok godam2 cari pengedar sharklee..aku terbukak emel aku...tajuk trial bf sharklee..tengok2 set tue same rega ngan set yg pengedar2 lain jual cuma alfalfa die bagi 60t dan promosi utk bln jun tambah 30t lagi..dan rega rm65 shj...hohoho murahkan..murah la..kalo fullpack pun murah gak..ana tol2 bagi harga murah...pahtu aku mintak tambah alfalfa 90t lagi tambah dlm rm13 jer..

balik je dari jumpa ana terus je makan set tue dan mlm aku amek vit c dan 2t alfalfa sbb shifaa ngah demam..ana suggest mam 2t vit C if anak kene fever n flu...alhamdulilah..pg tadi breast terus engorged..pum2 dpt la dlm 6oz...byk la jugak..utk permulaan...itu sgt la memadai...


set trial B - Breastfeeding

semoga aku boleh mengumpul stock untuk puasa nanti..doakan ye kawan2..niat aku utk menyusukan shifaa sehingga aku termampu...niat aku ini sejak aku mengandungkan shifaa 7bln...

oh ye sesape yg berminat utk cuba lain2 trial pack sharklee boleh contact ana untuk consult tentang sharklee..

Siti Raihana Mahat
012-2300203

sharklee nie bagus untuk :
ibu menyusukan anak
ibu dalam pantang
untuk kurus
tambah tenaga jika kerap keletihan
keintiman suami isteri
penjagaan kulit
dan etc...

boleh la tanya ana if ade pertanyaan. harga yg dia tawarkan pun sangat la murah..mai kwn2 cuba sharklee.. n_n..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...