Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Friday, March 4, 2011

Si Sepet.......❤

Aku mengenali pelakon sepet nieh mase tengok korean drama My Girl kt channel One AStro (393)...


Lee Joon ki
Lee Joon Ki...
Dia hanya watak pembantu sahaja..byk2 pelakon korea..yg betol2 aku suka tengok hanya la die...aku pun tak tau kenape..tapi mungkin sebab mate die sepet macam mate kucing liar. pahtu panjang plak sepet die smpi tinge. pahtu gaye2 die lagi..

Suka tengok gaya die dlm My Girl..seorang yg tenang walau ati terluka direbek2 sebab awek, abg sepupu kebas. huhuhu..



Tapi apa yang ingin aku sampaikan pengumuman disini ialah.....aku miliki sorg sepet yg suka bermimik muka bile amek gambar..tah la..dah memang habit die suka cam gitoo..ape jua la..mesti ade gimik cam gitoo..tapi gimik2 itu la yg tetiap ari aku rindu..kehkehkeh...

Tolong abaikan si baju pink yg montel cute tue





hohohhohoh..nie la si sepet aku..mak aku cakap..kalo die tenyum..taktau la die tido ke die bangun..huhu..tak nampak anak mate...tecikkkk...jeee...hahahaha...






ok. En. Suami..saya Awak... tau..lop..lop..u...









ini Bukan iklan Colgate okey!!!!








hari-hari aku rindu kt sepet aku...heeeee...










note : korang jgn muntah2 ngandung plak.. hahahahahhaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...