Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Thursday, March 3, 2011

Min & Ida dh TUNANG!!!!

19 Febuari 2011 bertempat di Ukay Perdana, kami sekeluarga mengiringi rombongan cik kiah Norazmin p merisik khabar, dan meminang Siti Zuraidah Zulkifli...Alahai...mmg dh adat..si Min nie mmg kecoh dan nebes agaknye..itu biase la..mengharap agar majlis itu berjalan dgn lancar...Alhamdulilah segalanya bagus sekali...

Ibarat seperti adik beradik, aku mintak si Min menyediakan 1 dulang Hantaran kosong. Menyumbangkan 1 hantaran untuk Ida, aku berilah cupCakes...

Lamo beno nunggu sedara smpi, Cc pun makin cair
 Aku beli online kt BabyCakes2U. Mmg puas hati ler..harga pun berpatutan..nie tempahan kali ke2 dari aku...Min suka sgt tapi malangnye die tak dpt ase..huhuhu...cian tol..

Majlis seterusnya waktu menyarung cincin, aku wat 3g sementara en. suami menemani si Min nie kt luar..kasi deme tengok la..tengah2 dok 3G, dak Shifaa plak ngamuk2..upe panas bebenor..tengok2 die dh lenjun disiram hujan dengan peluh (pesen ayahnye kuat peluh)..dh 1 umah tue bergegar gunung berapi dgn suara die..anak ibu..anak ibu..Puteri Lilin sungguh...


2 bentuk cincin merisik dan tunang

Rasenye tak terlambat lagi Kami sekeluarga nak mengucapkan 
SELAMAT BERTUNANG  
kepada 
NORAZMIN DAN SITI ZURAIDAH

selamat bertunang Min & Ida

kawen cepat2..tak yah tgu lelame..ble shifaa nak dapt kawan..hahahahaha...

p/s : unfortunately, tade gambar kami sekuarga bgambar dgn deme (-_-')...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...