Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, September 26, 2012

when he's not very well...: ayah oh ayah...

25/9/2012 status di FB
hurm...lately en.suami tidak cukup tido..tah ape yg die buat..aku pun taktau..tapi mlm nie plak..aku takleh tido..anak dgn en.suami dh selamat belayar..

dok belek2 fb..terperasan status en.suami..meluah rase yg dirinya kurang sehat...ahaii..teringat kembali waktu mengandungkan shifaa...mmg en.suami shj yg kurg sehat...malah...hohoho..die yg paling mengidamkan ITIK RENDANG waktu aku masuk trimister ke3..
...
bila en.suami post status tersebut..maka, ramai la yg mengucapkan tahniah..yee..yeee... (^_^)...time kasih..doakan lagi yer..doakan..doakan dpt twin ke triplet ke 4plet ker(sukati aku jer)..pun tak kesah..hihihi..doakan la yer...den suka bebenor gitoo..

but..unfortunetly....fuuhhh...skg nie kami masih lagi bertiga lagi...Ibu, Shifaa n Ayah...hukhuk..adik shifaa belum muncul lagi...harap tahun dpn ade la adik utk shifaa...shifaa pun bln 11 t dh genap 2thn..nak jarak jejauh pun tak elok..kang beranak cam anak sulong..padahal dh anak kedua..haaaiii...

berbalik semula isu utama perbualan ini : ayah not in good condition...mase memula ngandungkan shifa..aku tak mengalami mabuk yg teruk disiang hari..tapi aktif vomit stat 5.30 ptg till malam..tak lame kenanye..dlm masa sebulan jer..manakala en.suami pula...tak sedap badan dan kerap letih..pernah jugak die alergic the whole body..4-5kali jugak la p kinik amek injection...rasenye sebab  pembawakan, dia jadi mangsa..ok la tue..fair la..aku ngandung, die kene tempiasnya..hihihi..

mesej utk ayah :

'get well soon ayah...nanti shifaa tade kawan nak teman makan, gado, sakat...oh ye..nanti ibu pun tade kawan nak borak sebab ayah tido awal...huhuhu..semoga ayah cepat sembuh yer..kami doakan utk ayah..n_n..'

with love,

Ibu n Shifaa..n_n..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...