Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, August 10, 2011

Update Norma Pesakit Kanser Otak di MHI TV3

sebelum nie aku ada menceritakan kisah Norma. Seorang ibu yang mengalami penyakit Kanser otak dan dikesan ketika beliau sedang mengandung anak sulongnya, rafiq. Selepas kelahiran rafiq, beliau menjadi semakin tidak bermaya dan tumor berkenaan semakin merebak. Sehingga entri ini ditulis, keadaan norma masih tidak berubah dan norma telah dibawa kembali ke rumah bagi memudahkan suaminya, talib menjaga. Si kecil rafiq telah dijaga oleh neneknya di Taiping.


norma dan rafiq

Kisah Norma juga mendapat perhatian Ally Iskandar selaku penerbit MHI dan cuba memujuk Moon, kakak ipar Talib utk hadir ke rancangan MHI bagi menceritakan keadaan norma dan talib. Dan ketika ianya berlangsung..aku tak berkesempatan pun nak tengok..ye la..dh smpi opis...lgsg tak ingat ape2...last2 kul bape ek..tak hengat..bukak FB, kecoh deme kate cite norma kuar kt MHI..pun smpi skg (ketika entri nie ditulis) baru la aku berkesempatan tengok...itu pun dari blog moon...


aku tengok video MHI tue kt sini.


kalau korg ingin bersedekah atau sumbangan ikhlas kepada norma moga kesihatan dia kembali pulih serta menjalani kehidupan sebagai seorang isteri kepada talib dan ibu kepada rafiq, boleh la berbuat demikian di akaun di bawah.

CIMB

01070068677528

Noormawati Mohd Rasif

semoga norma kembali pulih. dan cerita terkini beliau adalah, beliau dh mula bersuara sedikit demi sedikit..





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...