Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Friday, August 12, 2011

Tipah Tertipu Bang...tipah tertipu!!!!


Minggu lepas aku ke Bazar Ramadhan kt presint 2 dngn en.suami dan shifaa vavavoom...nak dijadikan cerita, pada setiap tiang teriklan advertisement nieh...dan dalam pikiran aku adalah aku nak g bangi g kedai bakery Yummy nak beli kelengkapan barang2 utk membuat kueh, apam n etc..ade menda aku nak beli..

dan hati aku berkata : waaa..dh dekat..tak yah g bangi... n_n..*senyum dlm hati*


tapi memandangkan ketika aku nampak iklan tue, kanopi tue belum lagi siap, so aku decide utk datang pada tarikh di paparkan.

kebetulan semalam aku cuti 2 hari (opps lupe isi borang cuti, terus isi online..theee...)
en.suami (a), aku (me)

me : abg nak g kt kanopi putih depan bazar ramadan p2 tue...
a : bile nak g?
me : ptg nie..moleh tak? (*mata bersinar* ceh...dlm sms jer)
a : shifaa watper? ok..t siap2..abg balik terus g..
me : ok...tq..heeee...

setelah siapkan shifaa...en. suami balik kami pun terus pegi..kebetulan ptg tue mmg panas kaw-kaw punye...shifaa pun gelap..

setiba kt kanopi putih tue..
me : oooo besarnye..mesti byk barang bakeri nieh...*seronok giler*
a : jgn galak sgt..igt2 sikit bile membeli tue...

bile aku masuk jer...tetiba....ade tv lcd samsung, panasonic, Katil berdecker2...waaaa..TIPAH TERTIPU..TIPAH TERTIPU BANG...!!!..WAAAA

rupanya kanopi puteh tue ala2 shopping compleks yg tak siap..ade jual tv, katil, ketupat, susu, baju2 org dewasa, kecil, baby, n etc. N sikit pun tade jual barangan bakeri..aku nak brg bakeri bkn menda2 nieh...mati-mati aku ingat ade jualan barangan bakeri kt sitoo sebab ckp ngn en.suami tahun lepas terlepas g sitoo..

punye la aku tak nampak JUALAN TERUS DARI KILANG  tue..sengal giler.. en. suami dh berdekah2 gelak..tak pasal2 kene jugak la ngadap jem g bangi..arggghhh!!!!!

sudahnye jenjalan je la..boleh tahan sejuk jugak la dlm tue..tapi sejap jer..kendian kami balik terus ke umah...*hampanye*...=_='...

note : baca betol2 iklan sebelum menerjah masuk...anda sendiri yg rugi..waaa......waaa penat tau..penat...

3 comments:

Huda said...

hehehehe..siannye emma..takpe, lenkali sure kan betul2 yer :) sabar je la kan..

Cik tikah said...

lor, sian ibu tertipu. hehe...

emma said...

huda : ye la huda..betol2 tipah tertipu..huhuhu..

cik tikah : tak sangka toi..ingatkan dibulan puasa nie dorg galak jual barang bakeri upenye peralatan umah je banyak kt sitoo..huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...