Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Monday, August 22, 2011

Kesibukan mengatasi segalanya

Lately aku merasa sgt busy kerana
bagi aku masa sgt mencumbui mencemburui aku..
Sehingga pada hari ke23 bpuasa, hanya 3 kali saya en.suami tak dapat
menunaikan terawih kerana shifaa mengalami demam jadi
tugasan beliau adalah menjaganya sementara aku menyiapkan beberapa tempahan.

Tinggal lagi 7hari sahaja kita menunaikan puasa dan insyallah 1 Syawal akan 
menjelma...Jadi pada mike2 yg lum bayo zakat tue, segera2 lah membayo nyer..jgn la
nak tunggu pagi rayo baru la nak g bayo...tak sesuaiii gitooo....

Yaa..tahun ini merupakan tahun pertama shifaa beraya...hihihihi..aku yg rase nervous..
selalu aku kuarkan wit raya..insyallah tahun nie..aku yg tolong kutipkan wit raya tok shifaa
haahaha...dan insyallah jugak..wit2 raya shifaa tue nanti aku akan simpankan masuk dlm akaun
die utk tabungan diri die...

Aku mengharapkan syawal ini akan memberi sinar kepada keluarga aku dan juga keluarga  mak abah..begitoo juga keluarga belah suami aku...setiap manusia melakukan kesilapan dan pada syawal ini,
marilah kita bermaaf-maafan sesama kita agar dosa-dosa yg lalu dapat dicuci dgn Maaf yg kita beri...
Oleh demikian, aku mengharapkan kemaafan kepada rakan2 blogger jika ada yg terkasar bahasa, tercuit rasa, tersinggung hati...Amin..

p/s : ramadhan nie tak kemane2 sgt sebab shifaa tido awal..8.30mlm sudah tido..jadi jgn pasang niat nak g uptown ke downtown ker...huhu..kite tidooooo...saje...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...