Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Sunday, July 24, 2011

Finally aku jumpe menda nieh...Referrer Lists..

aplikasi nie dh lame aku cari..aku terjumpa kt dak asri nyer page mase aku join segmen die..

menda tue ialah :


apa itu referer list : 

  1. Referrer Lists adalah cara untuk menyediakan pautan automatik kembali kepada orang-orang yang link kepada anda.  bagus sgt. kita tau sape yg backlink kita. atleast leh la wat courtesy visit ker...tengok2 ape yg patut..tol tak?
  2. Salah satu cara terbaik untuk mendapatkan trafik adalah dengan menghubungkan kepada laman-laman yang lain, dan mendapat link timbal balik (referer) kembali dari mereka yg telah backlink anda..selain dari menaip entri, tentu2 korang nak up kan lagi traffic korg kan..tol tak?
  3. Jika mereka telah datang dari link di laman web lain, mendaftarkan rujukan dan pos kembali pada halaman yang sama. Monitor ler visitor yg dtg ke blog korg.Ini adalah amat penting kerana user akan melihat rujukan mereka sendiri manakala mereka berada di blog memasing
 jadi kalo korg nak up kan traffic then nak tengok sape yg backlink entri korg, leh la pakai aplikasi nieh..mudah je nak sign up.. juz klik referrer lists.


aku dh pasang dh menda nieh..

oh ye..sudi2 la backlink aku balik kalo dh bace entri nieh yer..hahaha..nak test menda nieh jer..huhu..sekali BW korg nanti...tengsssss..n_n..sharing is caring maaa..

note : gambar kabur, sekabur mata tuannye yg ngantok nak tido. entri ini di publish jam5.29am..gile..esok mesti shifaa ngamok..ibu tak bngun2...

3 comments:

missina said...

mekasih for the info,,sy pun dah letk jugk ,,happy family!,,,

emma said...

OH TENGS MISSINA...

RayRay's Mummy said...

weh..aku xphm le wat die..~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...