Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Thursday, July 21, 2011

Dia dh kenal tangga

ari nie shifaa gak relax je bangun pagi..tak nages2..aku nyorok2 gak tengok ape die buat..upenye die g kt ayah die..kaco..kaco suh bangun...hihihi..dh pandai dh die...

pah dh kejut ayah die terus main2 kt sekitar sitoo..aku tengok2 je dari jauh..die sengih2..merangkak2 sekali tengok..arah die ke tangga rumah.....

tetangga umah yg kene beware
 muka org baru bangun tido..tempat pertama die tuju ialah TANGGA.

Dh naik setangga

amboi garangnye muka awak..

berusaha lagi

shifaa ; ibu, saya dh pandai panjat tangga..

amboi comotnye die baru bgn tido..heeee..n_n..
pahnie kene wat pagor kt tangga tue..si tecik dh kenal tangga..kang tak tenang aku nak wat kije umah..hohoho..shifaa..shifaa...memacam ragam..

note : bape rega ek instant pagor tok tga tue yer..?

5 comments:

AzaLea said...

shifa dh makin tomey...

emma said...

dh tomey..dh lasak jua on..pening aku..huhuhu

Mimie said...

uishh bahye tu dah pandai panjat tangga. tapi tangga tu macam tak praktikal la bahagian bawah tu. sebab ada batu lebihan tu. mesti walker shifaa selalu terlanggar batu lebihan tu. kalau ratakan je bagi same kan ke tak bahye..ini silap2 orgtua pun bleh tersepak

Mak Izz said...

dlm RM120 camtuh. kalo time sale dptla RM100. tp emma kata tangga lebor ek? apa lg, mulakan pencarian dr skrg yawwww...

Abang Stalker said...

alahai..comelnya bdk kck ni. :)

bahaya tu kak,da bole jln,memanjat sume kne sntiasa tgk dia.kang tetbe2 je da smpai ank tgga ke 5.wawawaaa ;))

cm ank buah sy le.. :D ssh nk jaga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...