Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, May 25, 2011

PENAT..penat amek nafas...

ari nie mmg agak busy...terkejar2 ke sane sini...dgn bos yg byk meeting...ade event persaraan pn. maznun agieh(aku pun tak perasan beb..busy giler) pahtue tkejar2 g anjung nak reg bekalan api baru tapi takleh nak register sebab setem hasil abih plak kt kedai mamak bwh tue...

bile tade setem hasil,tak dapek la reg...terus g pej. pos alamanda...pun same gak..abih...walaweh..ase dugaan aku nak masuk umah baru..jam dh tunjuk 12.35thari nieh..bekejar ke pej. pos JPM...alang2 dh smpi sane...aku pun ingat byr terus la deposit tue..tapi cash tak cukup...sib ade atm maybank kt tepi tue..tapi.......beratur plak...huhuhu...agak sabar jugak la..sebab pelanggan atm tue sume plak wat transaction fund transfer....lambat la...last2 aku smpi kt pej. bayaran deposit kuarters jam 12.55thari...hahaha....sib la bro kaunter tue time lagi..kalau tak..18x kerja aku nak mengulang ke BPH tue..(tapi pasnie ngulang gak sebab nak pulangkan kunci umah p5)....

aku mengharap dapat mengambil kunci ari nieh...tapi malangnye...waaa.....aku tercari2 salinan sijil nikah...tak jumpe..apsal lak aku tade simpan kt opis nieh..selalunye...lengkap jer..ade je kt opis nieh..waaaa....dh tue..kije kt opis betimbun..surat nak rekod pun menggunung gak..nak siapkan kije kt ats meja, trutt..trutt...msg masuk...'Beb, tolong guwa..plz cek kan dak2 nieh...apsal deme tak lepaih tukaq sek?...Noreen nyer pasal...terus turun jumpe peg pertukaran..semak n Y checklist tue tak berjaya dlm pertukaran...ok..aku tengok sume alasan relevan...maap tak dapek nak dibantu....terus aku naik nak sambung wat kije..ade event pn. maznun plak..(pn. sori la yer..saye bz..tak dapek nak joined majlis)...tengok deme leka makan2, aku lari jap g Anjung..reg bekalan api sebab dh de setem hasil...

sampai sane..dh kul 4 petang..terus amek no..waaaaa....waiting list 5 org....aku pun agak2 mesti kak long aku ade..hahaha..betul dan tepat jangkaan aku...hohohoho..die ade di depan mate....tegur2 dan borak...alg  dpat same taman ngan aku..same no rumah cume jalan je lain..tapi kami berjiran..hohoho..caye la kak long...agak2 masak lebih, sila la pos ke umah yer..hohohoho...sementara tgu giliran, en. suami call kate baru abih meeting...adoi mak....bergegas die p salak tinggi reg bekalan air pulak...aku setel reg dlm kul 4.40ptg...call en. suami baru gerak balik dari pej. syabas..aku arap gak la yg aku dpt amek ari nie...last2 en. suami kate..tak yah tgesa2...esok pagi je amek..ptg nie tak sempat...waaaaaaaaaaaaa............ok..SYMP>... ;(...

balik umah ati pun tak keruan nak pindah...tak kemas ape2 pun...sbb duk umah mak..lau lik umah sendiri, leh la gak...kemas2 ape yg patutkan...hurm....

actually cam sedih je nak pindah tinggalkan umah p5 tue..byk je kenangan manis kt sitoo...takpe la...moga pindah umah baru..lagi byk memori dicipta kt sitoo...sonoknye..tak sabar nak pindah...mgu nie mesti basuh umah...men kejar2 ngan shifaa..die dh suka golek2...

mood : tak sabar nak pindah...t nak capt pic..share ngan u'olls teres yg ditawarkan...n_n....

2 comments:

anumuchan said...

bestnyee nak pindah rumah baru :D

emma said...

hihi..mmg best tapi yg tak laratnye..hohoho..nak mengangkat barang..nak packing agieh..itu yg tak bestnye..huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...