Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Friday, March 4, 2011

Join Contest kt MukaBuku

Tadi bukak mukaBuku dalam Group Kumpulan Ibu Menyusu (KIM)... ternampak satu contest yang agak kiut..tade susah mane pun juz sambungkan ayat berikut dengan 5 perkataan yang menarik...ayat nye ialah...


SUSU IBU ADALAH....................(5 PERKATAAN SHJ)


Contest nie adhoc dan akan berakhir pada petang ini jam 5 petang... Hadiahnye tade la lumayan tapi bermakna kepada ibu-ibu yang Breast Feeding. ia adalah sticker yg kiut sgt..sebagai tanda kami bangga menjadi ibu-ibu yg bf baby...Dan penganjurnya adalah KAK ROZY.Keputusannya akan di maklumkan pada hari isnin (7 Mac 2011)....


 
Aku pun cam terpanggil untuk men'join'kan diri dlm contest nie. Ini adalah contest yg pertama aku join bkaitan BF..seronok...aku pun xade la arap sgt nk menang sebab join pun juz suka2...penyertaan aku ialah....


Susu Ibu Adalah SUAPAN ISTIMEWA IBU KEPADA BAYI

Agak2 korang la...ok ker..huhuhuhu..

ketika aku menaip artikel nieh sudah ade 197 penyertaan...bagus la deme nie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...