Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Monday, December 5, 2011

Selamat Hari Lahir Ayah


semalam bersamaan 4hb Disember 2011 en. suami dah menginjak satu tangga usianya..n_n..kami celebrate bertiga di Coffea Village mam spagetti bolognese, Lamb Chop kurus dan Fish & chip..aku jer tak puas ati.dh la kering lamb chop tue deme masak..rase tulang jer..mahai plak rase rega dgn lamb chop yg kurus..

tapi before tue..actually mase 2hb tue ingat nak wat suprise kt die..nak delivery ke opis die cam tetiap tahun aku wat tapi ntah..kali nie cam ade je sangkak nyer..tapi alhamdulilah..walau ade sangkaknyer..ade kebaikan jugak..sebab tempat yg aku nak sangat pergi beli fresh flowers tue..rupenye tenggelam dalam banjir di kajang..kedai tue kt pasar kajang..so..pasar kajang adalah tempat pertama banjir tue landa dulu..Masyallah dasyat jugak banjir tue..bile tengok video banjir tue cam tsunami kt aceh dulu..



itulah hikmah yg aku dapat..mungkin waktu yg aku nak pg tue..waktu ujan tengah lebat di sane dan banjir..kalo aku g mayb sumthing will happen to me..syukur sgt kepada Allah..halangan-halangan yg berlaku pada hari tersebut adalah nak menyelamatkan nyawa aku...

ok..berbalik kepada cerita kita...tentang cupcakes bouquet yg nak sangat aku buat utk en.suami walaupun tanpa fresh flowers..aku cuba jugak buat dgn barang yg ade di rumah..iaitu coklat passion..(nak beli ferrero rocher tak sempat)..memandangkan die kne kije mlm ari jumaat tue, beri jugak peluang kt utk deco afta die g kije (die tk tau pun projek tersebut)..dh siap2 buat..aku susun kt ats meja then aku ngan shifaa tido..

kul 2.30pg die balik kije tengok ade CB...huhu..terharu...n_n..walaupun wish in advance..aku still nak agk buat ari tue jugak..bkn pe..4hb tue kami busy...so sian kt die karang kate tade celebrate ape ke bagai.. (tipu...aku yg cakap die tak kate ape pun.. n_n)

so inilah hasilnya..rcg nak deco dgn fresh flowers tapi memandangkan kedai bunga dah tenggelam.make aku pakai je la..coklat passion..(sedap jugak coklat nieh..ase lebih kurang rocher)..

kek rainbow kt dlm tue..


extra cupcakes aku letak tetepi tue..n_n..
 
passion flowers
 dear ayah,

terima kasih kerana menjaga dan melayan kami berdua yg boleh dikategorikan sebagai nakal deduanye...shifaa pun same..huhuhu..

semoga ayah sentiasa dilimpahi rezeki serta diberkati oleh-NYA..

kami sayang ayah..n_n..


Yang benar,
Ibu & Shifaa..

oh ye...ayah mertua plak sambut hari lahir ari nieh..aku pun dh selamat menghadiahkan sebiji kek carrot walnut ditempah dari Mariya Cake House, kampar.

'selamat hari lahir ayah mertua..n_n...'

die call en.suami dan mengucapkan terima kasih...n_n..sesekali bagi suprise kt org tua, mereka akan rase seronok dan diingati..jadi pade kengkawan, jgn lepaskan peluang cam aku wat kt father in law nieh..n_n..mereka akan sentiasa mengingati kita..tak kesah la adiah yg diberi dlm bentuk ape pun, yg penting hati dan perasaan mereka dihargai dan diingati walaupun kami jauh dimata tapi dekat di hati..n_n..

note : aku paling suka bab-bab suprise nieh..n_n..

1 comment:

eMMe said...

syok dpt FIL yg baik............. kim salam kat ur FIL, moga belia sehat sentiasa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...