Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, November 30, 2011

Pulut Kuning Berhias

last week aku agak busy dgn tempahan apam 250biji , Royal Wedding Jelly dan juga Pulut Kuning Berhias..

Nasib en. suami ade menjaga shifaa..so dpt la sume nieh..n_n..
(tipu : aku buat apam jer..royal wedding jelly kak ngah yg wat..hhehehehe)

 diharapkan my ex-lecturer En. azmi menyukainyer..dia tempah utk majlis perkahwinan adik ipar die..n_n..aku plak terlupe nak g sebb busy uruskan pulut kuning..bkn wedding adik die jer..my frend nizam pun same..T_____T..sori nizam...really2 tertukar tarikh majlis awak ler..

tempahan adhoc Zarif


Royal Wedding Jelly
Tempahan royal wedding jelly nie wane puteh ijau..sebab kelam kabut akak ngah tak sempat nak snap pic..tapi decoration die lebih kurg ginie..

yg ini plak Pulut Kuning Berhias..utk majlis sanding malam Dieya & Perey..

hasil kreativiti aku bersama dgn akak ngah.. n_n..


dilapisi dgn serunding daging kering..dan rendang tok di tengah2 Pulut. dlm masa 3 jam aku siapkan pulut kuning nieh..huhu..pulut nie adalah mengikut bajet costumer..kalo nak heavy deco, pun boleh jugak..n_n..


if ade yg berminat nk tempah antara 3-3 produk kt atas nieh..bitau la yer..n_n...atau call terus 013-2309092..anytime boleh make it...

tibe malam...kul 8..mate aku berat cam kene gam sebab dpt tido 1jam stgh since dari ari jumaat..dasyat tol..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...