Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Thursday, October 4, 2012

Kalau saya meninggal dulu..............

di atas sofa , sepasang suami isteri yang baru sahaja di ijab kabulkan sedang bergurau senda sambil berbual mesra .. Tetibe , si suami berkata ..

Suami : sayang , abang syg sgt dekat sayang .

Isteri : sayang pun syg abg jgk, :)

Suami : syg jnji yg syg akn sehidup semati dgn abg ?

Isteri : sehidup syg bley jnji .. Tp semati tu syg x nk ..
Suami : kenapa ??

Isteri merenung muka suaminya . Dengan senyuman dye berkata ,

Isteri : sebab nnti kalau saya n abg mninggal , cpe nk doakn kita ? Kalau saya meninggal dulu , abang boleh doakn saya . Mndikn jenazah saya ,, N kalau abg mninggal pulak , saya boleh doakn abg n mndikn jenazah abg . Itu janji saya pd abg .
nota kasih :
touching....mampukah amina menjadi isteri yg solehah seperti ini..doakan ye..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...