Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Monday, September 17, 2012

Ada apa dengan 12.9.12?

alhamdulilah..bersyukur kepada allah...

hari ini saya sudah meniti ke satu tangga lagi usia..terima kasih allah kerana masih lagi memberi peluang serta menikmati hari2 indah ini...

pada tarikh yg istimewa 12.9.12 saya sudah genap berusia 27 tahun..

di usia ini..wishlist saya kenalah bertambah...

memula sekali nak ;

-nak dapatkan langsir umah (dh dpt dh..tq en.suami..n_n)
- nak lebarkan lagi sayap perniagaan yg sedia ada.. (medium pasaran produk saya adalah dari blogspot, fan pages, fb)
-nak jadi seorg ibu yg prihatin dan sabar( harap2 allah dpt makbulkan doa saya nie..)
nak jadi seorg isteri yang taat dan mithali ( masih lagi dlm bimbingan lagi)
-paling penting nak tambah 'ISI RUMAH'.....(harap en.suami dpt pertimbangkan..)

DOAkan la saya yer...

oleh yg demikian, saya ingin menyanyikan sebuah lagu khas utk diri saya sendiri..

'Allah selamatkan saya,
Allah selamatkan saya,
Allah selamatkan diiiii..riiii.. saya,
Allah selamatkan saya"...

semoga allah melimpahkan rezeki, bahagia, kedamaian dan keamanan hidup diri saya dalam meniti usia yang mendatang..

insyallah..

terima kasih rakan2 yang wish birthday saya..

n_n..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...