Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Monday, September 5, 2011

Sedikit catitan spjg 3minggu lepas...part 1

oh ye..sempena kehadiran syawal ini...aku rase sempat lagi utk mengucapkan selamat hari raya kepada follower aku dan juga rakan2 blogger yg lain...olmos stgh bln tak mengusik lgsg blog gara-gara kesibukan seorang ibu pd shifaa, anak pak raman n pn.mecah, bini si fizoe nieh, menguruskan pelbagai perkara sebelum bercuti raya....haaaaiii..penatnye smpi skg tak ilang2 lagi..


-------------------------------------------------------------------

setelah galak menyambut raya la bagai...akhirnya baju saiz XS telah sendat kembali di pinggang..arrrgghhh!!!!>..baru 20 pose ritoo longgar kemain pakai...tak pasal2 kene pakai girdle lik..huhu..
epal ijau pon nk diet jugak ke? pelik2...[muahahahaha]
Tambah kapsyen
memandangkan byk hari aku kene ganti lik pose ditambah niat dihati nak pose 6, insyallah boleh back to normal la....bkn pe..9bln aku tunggu waktu nieh tau...nak pakai balik baju time anak2 dara dulu..tersimpan jer..sib la aku tak byk baju kebaya..kalo tak mmg frust jugak la...

*tu la..makan tak ingat2..lagi2 pantang jumpe lemang..tapi lik perak sik makan mee jer..mane tak kembang balik..hahaha..*
--------------------------------------------------------

memandangkan shifaa semakin lasak, kerja2 rumah menjadi terencat sikit..sebab si tecik tue tak bagi peluang aku mengemas lgsg..apak die tah mane aku pun tak tau...bocor rahsia...lik raya pun aku seh tak abih kemas umah lagi..baju sebakul besa tak lipat..sebakul lagi tak basuh...sbb almari baju tak siap pasang lagi..huhu..

-----------------------------------------------------

aku tak pandai lipat baju..jadi sebelum lik kl, singgah jap kt umah pak mentua kt sahom..time tengah jengah tue mak mentua(ini mak baru kami yer) ngah lipat2 baju santek jer...tersusun rapi jer....ibarat leh diukur ngan pembaris kerapian die melipat...pahtue..leh la plak...en.suami jeling2 aku..ceh!!!!

lebih kurang camnie mak mentua aku lipat
korg tau ke tande tue ape? tanda die perkecilkan style aku melipat la...haaaaaa.......sabar..sabar....jgn la ko melatah yer....

*need practise to improve*

--------------------------------------------

nanti aku sambung lagi..byk kije..nak lik umah..en.suami dan shifaa dh lapar nak makan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...