Nuffnang Ads

Followers

Nuffnang Ads

Sunday, September 18, 2011

saya Minta maaf...

scroll kebawah utk baca entri baru

---------------------------------
 NOTIS MEMOHON MAAF
 ---------------------------------

salam semua.....owner Blog Pageibushifaa ingin memohon maaf diatas kelewatan utk mengumumkan keputusan giveway dan contest..

Saya memohon maaf kerana sepatutnya pada tarikh 12 sept bersamaan hari lahir saya akan mengumumkan nama-nama pemenang, malangnya kesihatan diri saya serta shifaa yg totally agak teruk tidak mengizinkan saya mengabihkan semakan penyertaan blogger..

kami berdua mengalami simptom2 penyakit selepas raya iaitu demam, selsema, gatal tekak (smpi ke telinga terase gatalnye) dan batuk yg teruk (itu saya) dan shifaa mengalami demam yg on off selama seminggu sehingga menyebabkan saya terpaksa membawa dia ke klinik kesihatan utk memeriksa darah dia..faham sahaja la bila anak dh sakit, mmg ibu die takleh lekang dari si kecil sehingga saya tidak mengusik lgsg kerja2 dirumah...sian sgt..tapi saya terpaksa tabah melihat die meraung2 ketika nurse memicit2 mengeluarkan darah dari jarum...sakitt sgt...=_='....but i knew it..shifaa strong...tak smpi 10 minit die kene cucuk amek darah, die buang kapasnye (tah tak jumpe mane die campak)...sib tak bleeding tmpt die cucuk tadi..


kene amek darah...
saya mengabihkan petang pada hari ulangtahun kelahiran saya besama shifaa di klinik kesihatan putrajaya (last patients)..its ok...my dotter is more important than others..diharap rakan2 blogger yg menyertai giveway dan contest dari Blog Pageibushifaa dapat memahami seketika dan saya akan cuba mengumumkan secepat yg mungkin tapi yg pasti, insyallah minggu ini juga saya akan umumkannya..

terima kasih...

dear all : pray for us to become healty...seksanya sakit tekak nieh...ini la malangnye bile ade penyakit resdung..

7 comments:

Nida said...

Salam..

Semoga cepat sembuh... cuba minum ar suam ditambah madu dan lemon... dan amalkan selalu.

Anonymous said...

samalah, ayesha kak.. en suami pagi raya demam, dia baik ayesha pulak sambung demam, lah ni masih berbaki batuknya + selsema... dah letih ha... :)

~~AzaLea~~ said...

aku doakan ko n shifa getting better.. InsyaAllah... take k..

Izwa Kamaruddin said...

its oket..just take ur time & rest :)

emma said...

terima kasih semua..

Mak Izz said...

aloh ciannye.. akak doakan korang semua cpt sembuh. si shifaa tu nama je x sht tp aktif kemain. bdk2 kan. jg mkn minum baik2, nt dh sht baru aktif blog semula k.

Dr. Amirah said...

alahai sian kak emma dengan syifaa..tke care and semoga cepat sembuh..kami sangat memahami :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...